Σωστή Περιποίηση Δέρματος όταν Ασκείστε στο Ύπαιθρο!

Το τρέξιμο κάνει πολύ καλό στην υγεία σας, τη διάθεσή σας και σας κρατάει σε φόρμα. Δυστυχώς, μπορεί να προκαλέσει ενοχλητικά δερματικά προβλήματα κάνοντας κάποιους να τρέχουν και να μην φτάνουν! Σας παρουσιάζουμε τα πιο κοινά δερματικά προβλήματα των δρομέων και πώς να τα αφήσετε πίσω σας.

 

Ακμή ράχης

Η άσκηση και η εφίδρωση ζεσταίνουν και υγραίνουν το δέρμα, δημιουργώντας μια όαση για το βακτήριο P.Acnes που ευθύνεται για την ακμή. Το τρέξιμο με ρούχα που δεν επιτρέπουν στο δέρμα να αναπνέει ενδέχεται να συνεισφέρει στην ακμή ράχης, η οποία αποτελεί μια αρκετά οδυνηρή κατάσταση καθώς βρίσκεται στην πλάτη και είναι δύσκολο να την αντιμετωπίσετε μόνοι σας.

Προκειμένου να την καταπολεμήσετε, πρέπει να φοράτε ρούχα που αναπνέουν, να κάνετε μπάνιο αμέσως μόλις τελειώσετε την άσκηση και να χρησιμοποιείτε το καθαριστικό gel Ac-Norm Active Wash και, στη συνέχεια, την αντισηπτική λοσιόν Ac-Norm Normalizing Lotion για την αφαίρεση της υπερβολικής λιπαρότητας, τη σύσφιγξη των πόρων και τη μείωση των ερεθισμών.

 

Ερεθισμοί

Ερεθισμοί συμβαίνουν όταν κατά τη διάρκεια του τρεξίματος, οι επαναλαμβανόμενες κινήσεις αφαιρούν κάποιες στιβάδες της επιδερμίδας σας με αποτέλεσμα να εκτίθενται τα κατώτερα ευαίσθητα στρώματα. Ο ερεθισμός των θηλών δεν έχει φύλο, μάλιστα πολλές φορές οι άντρες υποφέρουν περισσότερο. Πόσες φορές δεν βλέπουμε άνδρες δρομείς να έχουν ματώσει στο τέλος της διαδρομής;

Οι πιο συχνές περιοχές όπου εκδηλώνονται οι ερεθισμοί είναι κάτω από τις μασχάλες, στις θηλές και στην περιοχή γύρω από τα γεννητικά όργανα. Αν εμφανίζετε συχνούς ερεθισμούς, προμηθευτείτε ρούχα από ύφασμα που ενδείκνυνται για τρέξιμο και χρησιμοποιήστε λιπαντικό για να μειώσετε τις τριβές.

 

Θα σου αρέσει σίγουρα:

ακμή και ήλιος
2 ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΜΗ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ

Ηλιακά εγκαύματα

Πολλοί μπαίνουν στον πειρασμό να μην χρησιμοποιήσουν αντηλιακό όταν πρόκειται να τρέξουν μια σύντομη διαδρομή καθώς θεωρούν πως το προϊόν θα απομακρυνθεί αμέσως με τον ιδρώτα. Ακόμα, όμως, και αν πρόκειται να τρέξετε για ένα μισάωρο, είναι πολύ σημαντικό να φοράτε την κατάλληλη ηλιοπροστασία καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και ειδικά το καλοκαίρι όπου ο ήλιος είναι στα φόρτε του κι εσείς φοράτε τα απολύτως απαραίτητα.

Για να αποφύγετε το ηλιακό έγκαυμα, μην επιλέγετε να τρέξετε μεταξύ 12μ.μ. και 4μ.μ όπου ο ήλιος καίει περισσότερο. Αν έχετε σκοπό να βγείτε έξω, θα πρέπει να φορέσετε αντηλιακό 30’ πριν φύγετε ώστε να επιτρέψετε στο δέρμα σας να το απορροφήσει. Το προϊόν της FREZYDERM Sea Side Dry Mist SPF 50+ αποτελεί καλή επιλογή καθώς είναι ανθεκτικό στο νερό και συνεπώς ο ιδρώτας δεν θα εμποδίσει τη δράση του. Είναι κατάλληλο για πρόσωπο και σώμα ενώ η ειδική βαλβίδα του εξασφαλίζει ομοιόμορφο ψεκασμό για εύκολη εφαρμογή!

 

Φλεγμονές

Κατά τη διάρκεια της άσκησης, το δέρμα σας κοκκινίζει γιατί το σώμα σας αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος: τα αιμοφόρα αγγεία διαστέλλονται και η καρδιά σας χτυπάει ταχύτερα για να στείλει περισσότερο αίμα σε ολόκληρο το σώμα σας. Ωστόσο, αν υποφέρετε από ροδόχρου νόσο ή δροτσίλα, η επιπλέον ροή αίματος στις ήδη κόκκινες περιοχές θα επιδεινώσει την κατάσταση.

Κάτι που μπορείτε να κάνετε είναι να ολοκληρώσετε το μπάνιο σας μετά την άσκηση με κρύο νερό. Έτσι, θα μειωθεί η κυκλοφορία του αίματος στο δέρμα σας καθώς  τα τριχοειδή αγγεία θα συσταλούν για να διατηρήσουν τη θερμοκρασία του σώματός σας. Οι τοπικές θεραπείες έχουν επίσης αποτελέσματα. Η κρέμα της FREZYDERM Sensitive Red Skin Facial Cream είναι μια βραβευμένη κρέμα για τη ρύθμιση της ροδόχρου νόσου που μειώνει αποδεδειγμένα την ερυθρότητα.