woman wipes nose

Ανοιξιάτικη Αλλεργία: Συμπτώματα

Μπορεί να μη σας περνά καν απ’ το μυαλό ότι επηρεάζουν την ανοιξιάτικη αλλεργία σας, όμως αυτές οι 6 συνήθειες, μπορεί να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα σε μια καθαρή, υγιή μύτη και μια μπουκωμένη μύτη που δεν σταματά να φτερνίζεται.

Μην παραλείπετε…

1)…ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΠΡΟΓΝΩΣΗΣ… ΓΥΡΗΣ

Με τα ποσοστά ανοιξιάτικων αλλεργιών να αυξάνονται συνεχώς τα τελευταία χρόνια, κάποιες από τις ιστοσελίδες που ενημερώνουν για τις προγνώσεις του καιρού περιλαμβάνουν και καθημερινές προγνώσεις για τα ποσοστά γύρης ή σκόνης στην ατμόσφαιρα ώστε να μπορέστε να είστε ένα βήμα μπροστά στις αλλεργίες σας. Η γνώση είναι δύναμη και «όπλο» κατά των συμπτωμάτων της ανοιξιάτικης αλλεργίας και εσείς έχετε τη δυνατότητα να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας.

2)…ΓΥΑΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΕΛΟ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ

Στο πρώτο άκουσμα αυτών των δύο, δεν βλέπετε σχέση με την ανοιξιάτικη αλλεργία σας όμως τα γυαλιά και το καπέλο μπορούν να σας προφυλάξουν από μία έξαρση συμπτωμάτων. Τα γυαλιά ηλίου προστατεύουν τους βλεννογόνους των ματιών από τη γύρη και τα αλλεργιογόνα που θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν τα συμπτώματα ανοιξιάτικης αλλεργίας ενώ ένα πλατύγυρο καπέλο βοηθά να μην έρχεται η γύρη σε επαφή με το πρόσωπο. Το δίδυμο «γυαλιά-καπέλο» δεν είναι λύση μόνο για τις ανοιξιάτικες βόλτες σας αλλά και για τα πρωινά που περνάτε στον κήπο ή το μπαλκόνι. Θυμηθείτε μόνο να έχετε στην τσέπη σας και ένα σπρέι ρινικής αποσυμφόρησης που ανακουφίζει από συμπτώματα αλλεργική ρινίτιδας.

3)…ΤΟ ΝΤΟΥΣ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ

Το σώμα και κυρίως τα μαλλιά συγκρατούν μεγάλες ποσότητες γύρης, όταν βγαίνετε έξω, ακόμη και στο μπαλκόνι ή στον κήπο. Όσο αυτό το «φορτίο» παραμένει επάνω σας, τόσο πιο πολύ επιδεινώνονται τα συμπτώματα της ανοιξιάτικης αλλεργίας. Εάν θέλετε λοιπόν να χαρείτε έναν γλυκό ύπνο χωρίς μπουκωμένη μύτη και αψού, δεν έχετε παρά να κάνετε ντους, πριν κοιμηθείτε αλλά και συχνά μέσα στη μέρα, εάν χρειαστεί.

 4)…ΤΟ ΝΕΡΟ

Το ξέρετε πως το να πίνετε νερό είναι ούτως ή άλλως σημαντικό για τη γενικότερη καλή λειτουργία του οργανισμού σας. Αυτό που ίσως δεν ξέρετε είναι ότι το νερό είναι και ένα θαυματουργό καταπραϋντικό των συμπτωμάτων της ανοιξιάτικης αλλεργίας. Και αυτό για δύο λόγους: α) γιατί βοηθά τον οργανισμό να αποβάλλει τα αλλεργιογόνα που κυκλοφορούν μέσα του και β) γιατί βοηθά στο να διαλυθούν οι βλέννες της μύτης και να ανακουφιστείτε από το μπούκωμα και τη δυσφορία. Χρειάζεστε και άλλους λόγους για να πειστείτε πως δεν πρέπει να το παραλείπετε;

5)…ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Άλλη μία συνήθεια που δεν έχει άμεσα σχέση με την ανοιξιάτικη αλλεργία σας αλλά έμμεσα την επηρεάζει. Η άσκηση είναι ο πιο αποτελεσματικός  τρόπος (μαζί με τη διατροφή) να ενδυναμώσουμε τον οργανισμό μας και να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει καλύτερα σε περιπτώσεις «επιθέσεων», όπως είναι η αλλεργία. Για να μην εκτεθείτε στη γύρη και τη σκόνη της φύσης, μπορείτε να κάνετε και μέσα στο σπίτι τις ασκήσεις σας με ένα στρώμα, μία μπάλα, έναν διάδρομο γυμναστικής και ό,τι όργανο προτιμάτε. Δεν προσπερνάμε λοιπόν την άσκηση για να μας προσπεράσει μια ώρα αρχύτερα το φτέρνισμα και το μπούκωμα.

Θα σου αρέσει σίγουρα:

Τα 8 Οφέλη του Αμυγδαλέλαιου

6)… ΤΟ «ΧΤΙΣΙΜΟ ΑΜΥΝΑΣ»

Πέρα από τη γυμναστική, μπορούμε να θωρακίσουμε αποτελεσματικά τον οργανισμό μας απέναντι σε «καταστάσεις sos», όπως είναι η ανοιξιάτικη αλλεργία, με τη λύση των προβιοτικών* που συμβάλλουν γενικά στην ενίσχυση της υγείας του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Ακόμη και αν δεν μπορούμε να αποφύγουμε τις ανοιξιάτικες αλλεργίες, τουλάχιστον μπορούμε να ελέγξουμε τα συμπτώματά τους με τις 6 παραπάνω συνήθειες. Και αυτό, είναι ήδη ένα σημαντικό βήμα ανακούφισης.

 

*Τα συμπληρώματα διατροφής δεν υποκαθιστούν μία ποικίλη και ισορροπημένη διατροφή. Το προϊόν δεν προορίζεται για την πρόληψη, αγωγή ή θεραπεία ανθρώπινης νόσου. Συμβουλευτείτε τον γιατρό ή τον φαρμακοποιό σας πριν από τη λήψη τους και κυρίως αν είστε έγκυος, θηλάζουσα ή υπό φαρμακευτική αγωγή. Πριν τη χρήση, διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες που αναγράφονται σε κάθε συσκευασία.