woman in bathtub with healthy wet hair

Βιταμίνες για Μαλλιά που Πέφτουν: Πώς Επωφελούμαστε από Αυτές

Γνωρίζετε ποιες βιταμίνες έχουν ιδιαίτερα ευεργετική δράση στην ανθεκτικότητα της τρίχας και συμβάλλουν στο να διατηρήσουμε τα μαλλιά μας πυκνά και δυνατά; Ας τις γνωρίσουμε και ας ανακαλύψουμε το «πολύτιμο έργο» τους στο τριχωτό της κεφαλής μας.

Aανακαλύπτουμε τις ιδανικές βιταμίνες για μαλλιά που πέφτουν»

Σύμπλεγμα Bιταμινών B

Είναι οι βιταμίνες που ενισχύουν την καλή υγεία της τρίχας, βοηθώντας στην καλή οξυγόνωση των κυττάρων και τη μεταφορά των αναγκαίων θρεπτικών συστατικών στο δέρμα του τριχωτού. Ουσιαστικά, είναι οι βιταμίνες που φροντίζουν για την «τροφή» της τρίχας, ώστε να διατηρείται γερή, να μεγαλώνει γρήγορα και να μη σπάει. Ανάμεσά τους, ξεχωρίζει η βιταμίνη B7, γνωστή και ως βιοτίνη που ευνοεί την παραγωγή κερατίνης της βασικής δηλαδή πρωτεΐνης των μαλλιών μας.

Ωστόσο επειδή η βιταμίνη B είναι υδατοδιαλυτή, δηλαδή αποβάλλεται από τον οργανισμό μέσω της διούρησης, για να επωφεληθούμε από την ευεργετική δράση της στα μαλλιά μας, είναι αναγκαίο να καταναλώνουμε σε καθημερινή βάση τις τροφές που την περιέχουν ή να την αντλούμε μέσα από συμπληρώματα διατροφής*, όταν η διατροφή μας δεν επαρκεί.

Ποιες τροφές είναι εξαιρετικά πλούσιες σε βιταμίνη Β7 (βιοτίνη);

  • Τα αβγά
  • Ο σολομός
  • Το αβοκάντο
  • Το χοιρινό
  • Το συκώτι βοδινού κρέατος
  • Η γλυκοπατάτα
  • Οι ξηροί καρποί

Ποια άλλα τρόφιμα περιέχουν σε υψηλά επίπεδα σύμπλεγμα βιταμινών B;

  • Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά
  • Τα σιτηρά ολικής άλεσης
  • Τα γαλακτοκομικά
  • Το βοδινό κρέας
  • Το κοτόπουλο και η γαλοπούλα

 

Προσοχή. Όταν μαγειρεύουμε τα  πράσινά φυλλώδη λαχανικά (π.χ. σπανάκι), δεν τα μαγειρεύουμε υπερβολικά γιατί θα χάσουν μέρος του φολικού οξέος (Β9) που περιέχουν. Τα μαγειρεύουμε τόσο ώστε να είναι αρκετά τραγανά και αρκετά μαλακά, ταυτόχρονα.

 

Βιταμίνη C

Άλλη μια υδατοδιαλυτή βιταμίνη με πολλαπλά οφέλη για το τριχωτό της κεφαλής χάρη στον 3πλό ρόλο της: 1) καταπολεμά το οξειδωτικό στρες που φθείρει τις πρωτεΐνες των μαλλιών και οφείλεται σε διάφορους εξωγενείς παράγοντες: κυρίως στην υπεριώδη ακτινοβολία και την έκθεση στο μπλε φως αλλά και στις περιβαλλοντικές «επιθέσεις» (πχ. ατμοσφαιρικοί ρύποι), 2) λειτουργεί ως «διαμεσολαβητής» για την παραγωγή ινών κολλαγόνου που συμβάλλει σε όμορφα και γερά μαλλιά και 3) βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου που είναι βασικός σύμμαχος για γερή τρίχα και πυκνά μαλλιά.

Θα βρείτε σε αφθονία τη βιταμίνη C

  • στα εσπεριδοειδή
  • στα ακτινίδια
  • τις φράουλες
  • στις πιπεριές κάθε χρώματος
  • στα μπρόκολα
  • στα λαχανάκια Βρυξελλών
  • στις λαχανίδες (kale)
  • σε μούρα/βατόμουρα/σμέουρα /μύρτιλλα

 

Θα σου αρέσει σίγουρα:

woman touching hair
7+1 Χρήσιμες συμβουλές προστασίας μαλλιών για το καλοκαίρι

Βιταμίνη E

Όταν μιλάμε για βιταμίνες για μαλλιά που πέφτουν δεν μπορούμε να παραλείψουμε τη Βιταμίνη Ε με την περίφημη αντιοξειδωτική της δράση. Η συγκεκριμένη βιταμίνη αποτελεί ένα «δυνατό όπλο» ενάντια στις «μη φιλικές» για την υγεία της τρίχας ελεύθερες ρίζες. Κι αυτό γιατί οι ελεύθερες ρίζες και το οξειδωτικό στρες που προκαλούν στον οργανισμό και το δέρμα έχουν αντίκτυπο και στην ευρωστία της τρίχας.

 

Επιπλέον, η βιταμίνη E βοηθά στην καλή ενυδάτωση του τριχωτού της κεφαλής ενισχύοντας τον δερματικό φραγμό και «θωρακίζοντας» την υγρασία στο δέρμα.

Σε ποιες τροφές αναζητούμε Βιταμίνη Ε;

  • Στους ξηρούς καρπούς και κυρίως τα αμύγδαλα
  • Στους ηλιόσπορους και στα κουκουνάρια
  • Στο κρέας
  • Στα ψάρια
  • Στο ελαιόλαδο και στο ηλιέλαιο
  • Στο φιστικοκοβούτυρο
  • Στην κολοκύθα
  • Στο αβοκάντο
  • Στις κόκκινες πιπεριές κέρατο

 

Πώς απολαμβάνουμε τα hair οφέλη των βιταμινών B,C,E, πέραν του πιάτου μας;

Όταν  η διατροφή μας δεν επαρκεί για την πρόσληψη των παραπάνω βιταμινών ή όταν εμφανίζουμε συμπτώματα τριχόπτωσης και χρειαζόμαστε μία ενισχυτική τριχοτονωτική φροντίδα, υπάρχει πάντοτε η επιλογή του ειδικού συμπληρώματος διατροφής* για τη διατήρηση της φυσιολογικής κατάστασης των μαλλιών, των νυχιών και του δέρματος και τις λειτουργίας του Ανοσοποιητικού Συστήματος. Εμπλουτισμένα με Αμινοξέα –– Ιχνοστοιχεία – Συνένζυμο  Q10 αλλά και τις ευεργετικές Βιταμίνες B,C,E τα Hair Force Tabs ενισχύουν τη αντοχή του στελέχους της τρίχας, εξυγιαίνουν τον τριχοθύλακα και τον προστατεύουν από γήρανση, βελτιώνουν τα επίπεδα ενυδάτωσης της τρίχας, ρυθμίζουν την παραγωγή σμήγματος και προστατεύουν από το οξειδωτικό στρες. Συνδυαστικά με μία ολοκληρωμένη φροντίδα πρόληψης και αντιμετώπισης των συμπτωμάτων τριχόπτωσης συντελούν στο να έχουμε ξανά δυνατά, πλούσια μαλλιά.

 

Και τώρα που εμπλουτίσαμε τις γνώσεις μας στο κεφάλαιο «βιταμίνες για μαλλιά που πέφτουν» και ξέρουμε ποιες από αυτές «αγαπούν» τα αδύναμα μαλλιά, μπορούμε με την κατάλληλη διατροφική ή και συμπληρωματική οδό, να ενισχύσουμε τη δύναμη των μαλλιών μας δραστικά και αποτελεσματικά.

* Τα συμπληρώματα διατροφής δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο μιας ισορροπημένης δίαιτας. Το προϊόν αυτό δεν προορίζεται για την πρόληψη, αγωγή ή θεραπεία ανθρώπινης νόσου. Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας αν είστε έγκυος, θηλάζετε, βρίσκεστε υπό φαρμακευτική αγωγή ή αντιμετωπίζετε προβλήματα υγείας. Δεν χρησιμοποιείται μετά την ημερομηνία λήξης που αναγράφεται στη συσκευασία. Αρ. Γνωστοποίησης ΕΟΦ: 128089/02.12.2020. Δεν επέχει θέση άδειας κυκλοφορίας. Υπεύθυνος Κυκλοφορίας: FREZYDERM ABEE, Μενάνδρου 75, 10437, Αθήνα, 2105246900.