8 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΧΗΜΗ ΑΝΑΠΝΟΗ

Εάν μυρίζεστε πρόβλημα με την αναπνοή σας διαβάστε παρακάτω εύκολους τρόπους για να απαλλαγείτε.

Μυρίζεστε πρόβλημα με την αναπνοή σας;

Είστε σε συνέντευξη για δουλειά και κρατάτε τις αποστάσεις για να μη δυσανασχετήσει ο συνομιλητής με την δυσάρεστη αναπνοή σας. Θέλετε να ψιθυρίσετε ένα μυστικό ή να φιλήσετε τον αγαπημένο σας και το σκέφτεστε γιατί σας τελείωσαν οι μέντες. Αντί ν΄ αφήνετε την η κακοσμία του στόματος να δυσκολεύει την καθημερινότητά σας, βρείτε εύκολες, πρακτικές λύσεις που θα σας ανοίξουν τα μάτια…. και το στόμα! Και όταν λέμε λύσεις, σίγουρα δεν μιλάμε για τσίχλες και καραμέλες με γεύση δυόσμου.

Βρείτε την αιτία του κακού… στόματος!

Το ξεχάσατε, βαρεθήκατε, δεν το θεωρήσατε σημαντικό… για όποιον λόγο και αν παραλείψατε το βούρτσισμα των δοντιών σας, τα υπολείμματα του φαγητού έμειναν στο στόμα και τα βακτήρια – που δυστυχώς δεν μυρίζουν μέντα – πολλαπλασιάστηκαν με αποτέλεσμα τη δυσάρεστη αναπνοή!

Μπορεί ακόμα να δημιουργήθηκε πλάκα και ουλίτιδα από τις χρόνιες κακές σας συνήθειες οδοντικής υγιεινής, και έτσι η πόρτα στην κακή αναπνοή άνοιξε ξανά. Χαλασμένα δόντια, κακές αποκαταστάσεις και παλιά σφραγίσματα που χρειάζονται αντικατάσταση είναι επίσης συνήθεις ένοχοι. Και βέβαια, αν φοράτε τεχνική οδοντοστοιχία, θα πρέπει να ξέρετε πως η ξηροστομία και η κακή αναπνοή είναι οι καλύτεροι φίλοι, αφού το σάλιο είναι το καλύτερο “καθαριστικό” του στόματος κι όταν δεν παράγεται σε ικανοποιητική ποσότητα, τα βακτήρια στήνουν στο στόμα σας αποικίες.

Η κακή αναπνοή έχει συνδεθεί επίσης με παθήσεις όπως ο διαβήτης, η νεφρική και ηπατική ανεπάρκεια, οι μολύνσεις των πνευμόνων και των ιγμορείων και η βρογχίτιδα. Πριν όμως «ψαχτείτε» για τα πιο σοβαρά, σιγουρευτείτε ότι η καθημερινή στοματική φροντίδα των δοντιών σας είναι αυτή που πρέπει.

 Διαδώστε τη λύση «από στόμα σε στόμα».

1)Σωστό βούρτσισμα με τη σωστή οδοντόπαστα: το κλειδί της επιτυχίας της στοματικής υγιεινής. Μην ξεχνάτε φυσικά οδοντικό νήμα και στοματικό διάλυμα ώστε να απομακρύνετε την οδοντική πλάκα</a>, να προστατευτείτε από την τερηδόνα και να αποτρέψετε τη δημιουργία μεμβράνης μικροβίων.

2) Μην παραμελείτε τα πίσω δόντια επειδή δυσκολεύεστε να τα «φτάσετε». Είναι κι αυτά συνδετικοί κρίκοι στην αλυσίδα που προκαλεί την κακοσμία.

Θα σου αρέσει σίγουρα:

ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΟΔΟΝΤΟΒΟΥΡΤΣΑ

3) Κεφάλαιο «σιδεράκια». Ο σύμμαχός σας για ίσια δόντια γίνεται εχθρός της δροσερής αναπνοής, λόγω των τροφών που σφηνώνονται ανάμεσα. Η λύση; Καθημερινή, σχολαστική φροντίδα.

4) Οι τεχνητές οδοντοστοιχίες, θέλουν τον σωστό, καθημερινό καθαρισμό τους. Αν δεν το θυμάστε, θα σας θυμηθεί η κακοσμία.

5) Όχι. Η οδοντόβουρτσα που έχετε δυο χρόνια στο μπάνιο, δεν θα σας προφυλάξει από την κακοσμία. Κάθε τρεις ή τέσσερις μήνες πρέπει να την αλλάζετε.

6) Επιχείρηση «προβιοτικά». Βελτιώνουν τη στοματική χλωρίδα ώστε να μην ευνοούνται οι παθήσεις δοντιών και ούλων και έτσι η φρεσκάδα δεν σας εγκαταλείπει.

7) Έχετε χιλιάδες λόγους για να σταματήσετε το κάπνισμα. Προσθέστε έναν παραπάνω: είναι εχθρός της δροσερής αναπνοής.

8) « Επίσκεψη στον οδοντίατρο δύο φορές το χρόνο για προληπτικό έλεγχο». Βάλτε το στο ημερολόγιο και… καλά στο νου αν μισείτε την κακοσμία.

Κι αν τώρα που γίνατε σοφότεροι στο θέμα «δυσάρεστη αναπνοή», λάβατε δράση αλλά το πρόβλημα επιμένει… μία είναι η λύση. Να απευθυνθείτε στον πραγματικό σοφό για τη στοματική σας υγεία: τον οδοντίατρό σας.