Συγχαρητήρια, είστε έγκυος! Ξεκινάτε να προετοιμάζεστε για την άφιξη του μικρού σας ανθρωπάκου. Έχετε βιβλία εγκυμοσύνης στο κομοδίνο σας και ίσως κάνετε γυμναστική κατάλληλη για την εγκυμοσύνη. Υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα. Η ανάγνωση σας προκαλεί ναυτία όπως και οι διάφορες στάσεις γυμναστικής.

Οι πρωινές ναυτίες αποτελούν έναν από τους πιο διαδεδομένους μύθους της εποχής μας. Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάθε έγκυος που τρέχει εσπευσμένα στο μπάνιο το μεσημέρι ή που νιώθει ναυτίες όσο μαγειρεύει. Οι πρωινές ναυτίες δεν χτυπούν μόνο το πρωί.

Μην απελπίζεστε. Οι περισσότερες εγκυμονούσες παρουσιάζουν ναυτίες κατά τους πρώτους τρεις μήνες της εγκυμοσύνης. Και αν βρίσκεστε στη δίνη της ναυτίας, υπάρχουν διάφορα που μπορούν να γίνουν για να απαλύνετε τα συμπτώματα.

 

  1. Απολαύστε το πρωινό σας στο κρεβάτι

Κάποιες φορές αν πεινάτε πολύ, μπορεί να νιώσετε ναυτία. Η εγκυμοσύνη μπορεί να επιδεινώσει αυτή την αίσθηση. Γι’ αυτό όταν σηκώνεστε από το κρεβάτι πριν φάτε κάτι, μπορεί να νιώσετε περισσότερο άσχημα. Μπορείτε να φάτε ένα τοστ και να πιείτε λίγο τσάι και να σηκωθείτε μετά.

 

  1. Καταγράψτε τις ναυτίες σας

Φυσικά δεν μπορείτε να καταγράψετε την κάθε στιγμή αλλά μπορείτε να κρατήσετε λίγες σημειώσεις ώστε να εξακριβώσετε αν οι ναυτίες σας ακολουθούν κάποιο μοτίβο προκειμένου να αποφύγετε συγκεκριμένα φαγητά και να εντοπίσετε την κατάλληλη ώρα για να φάτε.

 

  1. Πείτε λίγο τσάι με τζίντζερ

Είναι γνωστές οι ευεργετικές ιδιότητες του τζίντζερ. Ηρεμεί το στομάχι και μειώνει τη ναυτία.

 

 

  1. Αφουγκραστείτε το σώμα σας

Μια γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο θα σας προσφέρει πολλές συμβουλές για το ποιες τροφές βοηθούν αλλά η αλήθεια είναι πως κάθε εγκυμοσύνη είναι μοναδική. Είναι πολύ προσωπική υπόθεση. Δεν παρουσιάζουν όλες οι γυναίκες αποστροφή προς τα ίδια φαγητά. Συνεπώς, αφουγκραστείτε το σώμα σας. Αν νιώθετε πως κάποιες τροφές θα σας βοηθήσουν, τότε καταναλώστε τες. Το ένστικτο σας είναι πολύ ανεπτυγμένο αυτή την περίοδο οπότε ακούστε το. Ένας γενικός κανόνας είναι πως οι τροφές με ήπια γεύση καταναλώνονται ευκολότερα.

 

  1. Κάντε ένα μπάνιο

Οι ναυτίες προκαλούν άγχος και το άγχος τις επιδεινώνει. Προσπαθήστε να χαλαρώσετε. Χρησιμοποιήστε το απαλό καθαριστικό σώματος Body Shower Revitalizing Cleanser. Απολαύστε το μπάνιο σας, πάρτε βαθιές αναπνοές και χαλαρώστε.