4+1 ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΥΓΙΕΙΝΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΟΛΑΤΣΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Όταν γνωρίζετε πως το μικρό σας είναι σωστά προετοιμασμένο για το σχολείο νιώθετε κι εσείς υπέροχα. Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει να του έχετε ετοιμάσει ένα μεσημεριανό που θα του αρέσει και θα του κάνει καλό.

Και επειδή είστε απασχολημένη, σας δίνουμε κάποιες απλές ιδέες που δεν χρειάζονται πολύ χρόνο προετοιμασίας. Τα παρακάτω γεύματα περιέχουν 2-3 απλά και φυσικά υλικά που θα σας γλιτώσουν χρόνο ενώ είναι πολύ θρεπτικά για υγιή, δυνατά και χαρούμενα παιδιά.

  1. Τσιπς γλυκοπατάτας

Η γλυκοπατάτα αποτελεί μία περισσότερη υγιή και θρεπτική εναλλακτική στην κανονική πατάτα. Στα παιδιά θα αρέσει πολύ όταν την μετατρέψετε σε πατατάκια. Κόψτε τα στο κατάλληλο σχήμα, προσθέστε ελαιόλαδο και μυρωδικά και βάλτε τα στο φούρνο. Μετά από 40 λεπτά, θα έχετε ένα εύκολο και υγιεινό μεσημεριανό. Και αν τους αρέσει, μπορούν να τα βουτήξουν στο τζατζίκι!

  1. Ψαροκροκέτες

Τα λιπαρά ψάρια είναι ιδανικά για την ανάπτυξη του εγκεφάλου. Πώς όμως να πείσετε τα παιδιά να τα φάνε; Οι ψαροκροκέτες δίνουν την απάντηση καθώς αποτελούνται από ψάρι, πατάτα και μυρωδικά. Η ψαροκροκέτα από σολομό μάλιστα είναι πλούσια σε ω-λιπαρά. Απλά βάλτε τις στο φούρνο για μισή ώρα το προηγούμενο βράδυ.

  1. Πιτούλες

Οι μικρές πιτούλες για σουβλάκια είναι ιδανική λύση αν δεν προλαβαίνετε. Γεμίστε τις με λίγο κρέας και λαχανικά και χαρίστε στο μικρό σας μαθητή ένα νόστιμο και θρεπτικό μεσημεριανό.

Θα σου αρέσει σίγουρα:

best tips for the beach
10 ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ TIPS ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ «ΣΩΣΟΥΝ» ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ.
  1. Υγιεινά καλαμάκια

Κάποια παιδιά τρώνε το φαγητό τους μόνο αν είναι ευφάνταστο. Πώς όμως να κάνετε το υγιεινό φαγητό ευφάνταστο; Με καλαμάκια! Αν το παιδί είναι αρκετά μεγάλο ώστε να χειρίζεται καλαμάκια από σουβλάκια, μπορείτε να του φτιάξετε λίγα με τοματίνια, κομματάκια τυρί και λίγο κρέας. Μπορείτε επίσης να τους φτιάξετε και καλαμάκια με φρούτα όπως μούρα και κομμένα μήλα.

  1. Ρύζι από κουνουπίδι

Είναι πολύ εύκολο και γρήγορο στην παρασκευή καθώς απλά κόβετε το κουνουπίδι σε πολύ μικρά κομματάκια και το ζεσταίνετε στον ατμό μέχρι να μαλακώσει. Γεμίζει το στομάχι, χωρίς να είναι γεμάτο επεξεργασμένους υδατάνθρακες όπως το ρύζι μπασμάτι, και μπορείτε να το μαγειρέψετε όπως το κανονικό ρύζι με συνοδεία μιας νόστιμης σάλτσας ή απλά με λίγο μαϊντανό και ελαιόλαδο. Το κουνουπίδι είναι πλούσιο σε βιταμίνη C συμβάλλοντας στην υγεία των παιδιών.