7 ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΤΕ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Το καλοκαίρι είναι επιτέλους εδώ! Αυτό σημαίνει βόλτες στη θάλασσα, συναυλίες και περίπατοι στην πόλη. Γνωρίζουμε πως μπαίνετε στον πειρασμό να μαυρίσετε γρήγορα, ειδικά αν έχετε ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα, αλλά δεν θα πρέπει να υπερβάλλετε.

Αν δεν φοράτε αντηλιακό, ρισκάρετε να εκδηλώσετε εγκαύματα και ερεθισμούς από τη ζέστη, ενώ η υπερβολική έκθεση στο ηλιακό φως μπορεί να αφήσει άσχημη κληρονομιά για το μέλλον του δέρματός σας.

Για να βεβαιωθείτε πως το δέρμα σας δεν έχει πρόβλημα, σας παρουσιάζουμε τις παρακάτω συμβουλές για υγιές και λαμπερό δέρμα.

  1. Βεβαιωθείτε πως χρησιμοποιείτε τον σωστό δείκτη για τον τύπο του δέρματός σας

Οι δείκτες των αντηλιακών αντιπροσωπεύουν το βαθμό στον οποίο απωθούν τον ήλιο. Αυτή ακριβώς η σύνθεση σχηματίζει φραγμό έναντι των ακτινών UVA και UVB και βοηθά την αύξηση της ανεκτικότητας του δέρματος στην απευθείας έκθεση στο ηλιακό φως. Γνωρίζετε ποιον δείκτη να επιλέξετε; Αν το δέρμα σας αρχίζει να γίνεται ροζ μετά από 20 λεπτά έκθεσης στον ήλιο, τότε η χρήση αντηλιακού με δείκτη 15 θα αποτρέψει το κοκκίνισμα του δέρματος κατά 15 φορές περισσότερο από όσα το αποτρέπει ο φυσιολογικός φραγμός του δέρματος. Συνεπώς, μιλάμε για 5 ώρες.

Η χρήση αντιηλιακού με δείκτη 20 θα αποτρέψει το κοκκίνισμα 20 φορές περισσότερο και ούτω καθεξής. Αν έχετε πολύ ευαίσθητο ή χλωμό δέρμα, έχετε νοσήσει από κάποια μορφή καρκίνου στο παρελθόν ή ανησυχείτε για την εμφάνιση κηλίδων, τότε θα πρέπει να χρησιμοποιείτε υψηλή προστασία όπως το αντηλιακό σώματος Sun Screen Body Lotion SPF 50+. Και θυμηθείτε πως κανείς δεν πρέπει να χρησιμοποιεί αντηλιακό με δείκτη μικρότερο του 15. Ο λόγος είναι πως ακόμη και χωρίς τα ορατά σημάδια του εγκαύματος, το δέρμα σας ενδέχεται να υφίσταται μακροχρόνιες βλάβες.

  1. Καταναλώστε καρπούζι

Το καρπούζι δεν είναι μόνο νόστιμο αλλά και γεμάτο αντιοξειδωτικά. Έχει αποδειχθεί ότι ενισχύει την αποτελεσματικότητα του αντηλιακού σας αρκετά. Πραγματικό υπερφρούτο!

  1. Αναζητήστε σκιά όταν ο ήλιος καίει

Ακόμα και με χρήση αντηλιακού, αποφύγετε να βρίσκετε έξω κατά τις θερμότερες ώρες της ημέρας (συνήθως μεταξύ 12μμ και 2μμ). Εκείνες τις ώρες ακόμα και το αντηλιακό δεν μπορεί να σας καλύψει πλήρως. Όταν ο ήλιος βρίσκεται στο ζενίθ του, αναζητήστε σκιά και καταναλώστε κάτι δροσερό για να διατηρήσετε χαμηλή τη θερμοκρασία σας.

Θα σου αρέσει σίγουρα:

ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ: ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ
  1. Φορέστε καπέλο με μεγάλο γείσο

Αυτά τα καπέλα αποτελούν σταθερή αξία στην παραλία αλλά και προστατεύουν το ευαίσθητο πρόσωπό σας από το σκληρό ηλιακό φως. Προστατεύουν επίσης το λαιμό και τα αυτιά όπως και το κεφάλι αποτρέποντας το ενδεχόμενο θερμοπληξίας.

  1. Φορέστε γυαλιά ηλίου

Προστατεύστε τα μάτια σας προκειμένου να μην τα μισοκλείνετε στον ήλιο καθώς αυτό θα φέρει την επέλαση των ρυτίδων και του ποδιού της χήνας.

  1. Κρατήστε το δέρμα σας ενυδατωμένο

Το φως του ήλιου μπορεί να επηρεάσει αρκετά το δέρμα σας. Αν, λοιπόν, το έχετε παρακάνει με την ηλιοθεραπεία τότε σιγουρευτείτε πως θα αναπληρώσετε τη χαμένη υγρασία του δέρματος. Το ενυδατικό γαλάκτωμα σώματος Christialen Emulsion θα βοηθήσει στην ενυδάτωση του δέρματος αφήνοντάς το μεταξένιο και απαλό.

  1. Μην ξεχνάτε τα χείλη σας

Τα χείλη σας είναι εξίσου ευάλωτα στον ήλιο. Τα χείλη με έγκαυμα προκαλούν πολύ πόνο και επουλώνονται αργά. Χρησιμοποιείστε το αντηλιακό lip balm Sun Screen Lip Balm SPF 50+.